Monday, November 15, 2010

Will NYT, WSJ fix deficit panel headlines?

The NYT and WSJ both featured giant headlines on Thursday announcing that the deficit "panel" had made dramatic recommendations. But no such thing had happened -- it was an announcement from the two co-chairs of the panel, and in fact several of the members of the panel criticized it. There's a pretty big difference between Simpson/Bowles and the whole panel, or the needed 14 votes on the panel to issue a recommendation.

Ryan Chittum at CJR has the story.

Will the NYT and WSJ correct their surprisingly wrong headlines?


Post a Comment

<< Home